Persoonlijke begeleiding van (hoog)gevoelige leraren
Vanuit mijn achtergrond als pedagogisch antropoloog, leraar, lerarenopleider en nu als holistisch therapeut begeleid ik leraren bij emotionele blokkades, mentale blokkades, burn-out, stress, faalangst, boosheid en andere emoties die het functioneren als onderwijsprofessional en als mens in de weg kunnen zitten.
Speciaal (hoog)gevoelige leraren/docenten kunnen sneller last hebben van dergelijke blokkades.
Vanuit mijn visie: ‘Help mij het zelf te doen’, zet ik jou weer in je kracht, zodat je weer vol energie voor de klas kan staan. We lopen samen jouw pad van bewust worden, bewust voelen en bewust handelen. Hierbij staat jouw gevoel centraal en zijn jouw eigen keuzes en jouw inzichten leidend.
Het is mijn missie om jou weer in je kracht en energie te laten staan, zowel voor de klas als thuis.
Dit doe ik vanuit een sensitieve- en responsieve houding, waarbij ik een verbinding van hart tot hart (synergie) maak.
Ik pas daarbij vanuit mijn brede kennis & ervaring diverse technieken toe, zowel vanuit de Rationeel Emotieve Therapie, EFT, Beeldcoaching, Werken met gevoelsvragen, Social Emotional Learningtechniques, Poppetjes als vanuit mijn ervaring als lerarenopleider, docent pedagogiek pabo HvA, onderwijsadviseur en auteur van het boek Klassenmanagement.